Förening Kungshamn

September - Årsmöte

Äntligen kunde vi genomföra vårt årsmöte 2021

Pandemin har satt käppar i hjulet för oss länge nu men tisdag 21 september kunde vi ändå genomföra vårt årsmöte för 2021.
Det blev lite annorlunda än vanligt. Fortfarande finns ju Folkhälsomyndighetens rekommendationer och dessa håller vi oss naturligtvis till.

Vi hade dukat upp småbord i Folkets Hus A-sal med rekommenderat avstånd och dessutom placerat ut fristående stolar.

58 medlemmar kom till årsmötet och man kunde verkligen se hur glada alla var att få träffas igen.

Efter 1½ år som ordförande kunde Gunnar Lundqvist äntligen stå framför sina medlemmar och hälsa dem välkomna till ett medlemsmöte.

Gunnar lämnade därefter över ordet till dagens presidium som skötte årsmötesförhandlingarna.

Ordförande för mötet var vår förre ordförande Leif Åsberg som här ses tillsammans med sekreteraren Ingela Hahne.

Vår kassör Kerstin Lorentzon redogjorde för bokslutet