Förening Munkedal

Årsmöten, möten och trivselträffar

Från PRO Munkedals årsmöte i Munkedals Parken 2021-08-20

Äntligen var det många av dem som deltog i vårt årsmöte sa, när vi öppnade portarna till parken. Efter ett och ett halvt år av total social mötestorka, blev årsmötet med underhållning en succé.

Vi började med att genomföra årsmötet med allt vad det innebär, sedan blev det underhållning av Tonsteget, det var mer eller mindre ekivoka historier som drog ned skrattsalvor, detta blandat med underbar musik och allsång skapade en jättehärlig stämning.

Vi var närmare nittio personer som samlats för att roa oss, njuta av att träffa gamla bekanta i en härlig gemenskap. Vår festkommitté hade fixat smörgåsar och kaffe och som grädde på moset, hembakade hallongrottor. Som avslutning på kvällen hade vi dragning på de sålda lotterierna.

När vår ordförande tackade och avslutade mötet var det flera som sa ”jag vill stanna här”, det värmer och beskriver kanske den saknad våra medlemmar har när det gäller social gemenskap.

Ove Göransson Ordförande PRO Munkedal

Tonsteget

Här kan ni berätta mer om föreningens verksamhet.