Förening Anundsjö

Surströmming 25 augusti i Tjärnstugan
Onsdag 25 augusti fick vi äntligen ses igen i PRO föreningen. Det var 43 gäster som träffades. Det kändes att hösten närmade sig. Det blåste ute men inne i Tjärnstugan var stämningen varm. Jan hälsade alla välkommen. Därefter intog vi den goda surströmmingen. Alla åt med god aptit och den som inte sett fram emot strömmingen kunde njuta av köttbullar med tillbehör.
Underhållning fick vi av Skogsfalke. Vi kände igen oss i deras glada repertoar. Många klappade händerna eller sjöng med.
Däremellan smakade det gott med kaffe och dumlekaka. Många köpte lotter och en del hade turen och fick välja en vinst från det dignande vinstbordet.
Om vi fortsätter att tvättar våra händer och tänker på att hålla avstånd så ses vi snart igen
EK

Surströmming