Förening Kramfors

Om oss

Nu har vi lämnat 2020 bakom oss och börjat ett nytt år. 2020 var nog ett av de mest märkliga år som någon av oss upplevt, både som enskild och som medlem i PRO. För PROs del har den allra största delen-föreningsaktiviteterna -uteblivit helt eller delvis. Men några aktiviteter har vi kunnat forsätta med, gång och läsecirkel har varit igång och boulen var verksam till det kom snö på boulbanan. Under hela året har det bara handlat om att hålla avstånd och tvätta händerna, vi kan förstå att det är många som tycker att det är trist att vi inte någon gång under månaden kunnat träffas på våra månadsträffar. Men vi kunde ändå under smitt säkra förhållanden bjuda våra medlemmar på en jultallrik vilket var mycket uppskattat. Ett ljus i mörkret är att det snart blir dags för den större gruppen av våra PRO medlemmar att bli vaccinerade och då kan livet återgå mer till det normala igen. Vår förhoppning inom styrelsen är att när våren kommit och de hårda restriktionerna är borta, ska vi kunna träffas utomhus ev. grilla men framförallt umgås.
Till dess sköt om er.
Styrelsen