Leif Mannerström med produkter från Google.
Kategorier:
Publicerad:

Medlemserbjudande från Google och Elgiganten

I samarbete med Google och Elgiganten presenterar vi En enklare vardag med Google. Med start den 18 oktober får våra medlemmar fina erbjudanden på Chromebooks, Google Nest Hubs och Google Nest Minis. Alla produkter kommer med Google Assistent, din personliga digitala assistent. Med den kan du be om väderprognosen, ställa in påminnelser, spela upp din favoritradiostation, hitta matlagningsinspiration på YouTube, ringa videosamtal till familj & vänner… och mycket mer!

Läs mer här och se bland annat hur Leif Mannerström tar hjälp av sin Google-produkt för att underlätta sin fartfyllda vardag. Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Om produkterna:

Chromebook är en snabb, säker och lättanvänd bärbar dator som passar till både arbete och underhållning. Den har ett inbyggt antivirusprogram så att du kan känna dig trygg med din data. Chromebook har även Multiknappen, en sökfunktion som gör att du enkelt kan hitta bland dina filer och program. Självklart kan du använda viktiga appar som Google Meet och Zoom för att ringa videosamtal med vänner och familj samt se dina favoritprogram på bland annat Netflix, Disney+ och YouTube.

Nest Hub är en röststyrd skärm med en inbyggd högtalare och Google Assistent, din personliga digitala assistent. Fråga efter recept, spela musik eller titta på matlagningsvideor på YouTube, med hjälp av enbart rösten. Nest Hub kan även visa upp dina favoritfoton när du inte använder den.

Med Nest Mini är en liten och diskret högtalarenhet som smälter in i vilken inredning som helst och kommer också med Google Assistent. Be om väderprognosen, lyssna på din favoritmusik, ställ in påminnelser och alarm, och mycket mer.

För dig som bor i Stockholm.

Missa inte VIP Shopping Days hos Elgiganten på Kungens Kurva den 18 oktober

PRO:s medlemmar bjuds in till VIP Shopping Days som anordnas av Google och Elgiganten exklusivt för oss! Varje tisdag från och med den 18 oktober hos Elgiganten på Kungens Kurva i Stockholm får du ta del av fina erbjudanden på Chromebooks, Google Nest Hub och Nest Mini, Googles hjälpsamma produkter som kommer med en personlig digital assistent. Vid köp av Chromebook ingår även 12 månaders kostnadsfri support,* allt för att du ska kunna få ut mesta möjliga av din nya produkt. Så kom förbi Elgiganten på Kungens Kurva den 18 oktober och lär dig mer om hur Googles produkter kan underlätta för dig i vardagen! Googles personal står redo i butiken för att hjälpa dig hitta den rätta produkten för dig.

Förresten, de första 200 som köper en Chromebook eller Google Nest Hub får dessutom en fin gåva av ingen mindre än Leif Mannerström!

Har du inte möjlighet att ta dig till Kungens Kurva? Klicka här för att ta del av andra fina erbjudanden. Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Text: PRO