FOTO: PRO

Kategorier:
Gemenskap och aktiviteter
Publicerad:

Nytt nummer av PROpensionären ute nu

I PROpensionären nr 4/20 berättar tre 65-plussare om hur det var att gå i pension, och om hur livet blev efter det.

Dessutom: Så påverkas din pension av coronapandemin, PRO-test visar: många förpackningar är svåra att öppna, nybörjarguide för dig som vill lyssna på ljudböcker i sommar, coronakarantänen avslöjar den digitala klyftan – hur ska äldre få kontakt på distans? Inspiration: Vandring på Vikingaleden & Öluff på Åland, Tips på läcker midsommarmat, Folkhälsomyndigheten svarar på PRO:s frågor om coronapandemin – och mycket mer.
Detta nummer lämnades till tryck den 20 maj, pga den långa pressläggningstiden är det svårt för PROpensionären att vara dagsaktuell vad gäller coronapandemin.
I detta nummer av PROpensionären medföljer en bilaga från PRO Östergötland och PRO Stockholms län till alla medlemshushåll i respektive distrikt.
Nästa nummer av PROpensionären, nr 5/2020, utkommer den 4 september. PROpensionärens redaktion önskar alla läsare en härlig sommar!

Klicka för att komma till korsorden här!

Text: PRO riks