Förening Teg

PRO Teg Ordförandebrev

Brev till PRO Tegs medlemmar våren 2024

Vad trevligt och spännande att du är medlem i PRO Teg, vi hoppas att du har hittat några aktiviteter som du önskar deltar i. Nu då årsmötet har varit kommer vi ut med vårt aktivitetsprogram för våren 2024. Där finns alla uppgifter på de som valdes på årsmötet 7 februari. PRO Tegs styrelse har utökats till nio ledamöter, det finns även 4 ersättare. Revisorer och en ny valberedning har valts.

Klicka här för styrelsen kontaktuppgifter>> Länk till annan webbplats.

Styrelsen uppgift är att bl.a. att utifrån era förslag och PRO:s handlingsprogram Arbetar för en verksamhet som är mångsidig. En verksamhet som ger gemenskap, information, utbildning, utveckling och är till mångas glädje.

Kom gärna med förslag på Föreläsningar, Underhållning, Studier, Friskvård, Resor, Fester och annat som du vill meddela oss. teg@pro.se

Vår hemsida innehåller information om mötesprogrammet och här får du en länk dit. Klicka här så kommer du till mötesprogrammet för 2024>> Länk till annan webbplats.

Programmet kommer att finnas till gängligt på alla våra träffar och har du inte möjlighet att komma till någon träff och vill ha det i pappersform, ring Gunilla Eriksson 073-064 1640

Att skicka information och inbjudningar via post kostar från och med årsskiftet 18 kr för frimärket, samt kopiering och kuvert. Därför är vi mer restriktiva till detta.

Vi annonserar i dagstidningar under PRO annonserna på onsdagar och skickar information till alla som har lämnat in sin epost.

På PRO Tegs hemsida finns studier, friskvård mm att anmäla sitt intresse till.

Klicka här för att komma till PRO Tegs hemsida för föreningens aktiviteter>> Länk till annan webbplats.

Under våren kommer PRO Teg att delta i Dansveckan som är mellan 29 april till 5 maj 2024. Den är utlyst genom PRO Riks. Där kommer du att få möjlighet att prova på olika dansformer

/PRO Tegs styrelse genom Gunilla Eriksson, PRO Tegs ordförande

Nu är det extra viktigt att dina kontaktuppgifter är korrekta i vårt medlems system, så att du inte missar något evenemang eller viktig resa, träff, fest eller möte.

• Du kan kontakta medlemsansvarig för PRO Teg Stig Norén på tel. 070-625 42 86
  • Du kan själv logga in, via PRO:s hemsida klicka på Logga in
  • Du kan logga in med lösenord om din e-postadress finns i medlemssystemet. I så fall ska du första gången du loggar in klicka på ”glömt lösenord” så får du ett lösenord skickat till dig.