Förening Nordmaling

Månadsmöte 18 oktober

Robin Hörnqvist

Vid PRO Nordmalings månadsmöte hade ett 80-tal medlemmar samlats för att ta del av underhållning och övrig information.

Mötet började med att Robin Hörnqvist på ett medryckande sätt underhåll med både rock and roll och annat som gjorde att de närvarande hade svårt att sitta stilla. Därefter bjöds på kaffe/te och smörgås. Efter fikat informerade ordföranden Tomas Dahlberg bl a om den rekryteringskväll som anordnas på Levar Hotell den 11 november. Mats Lagunoff informerade från Tillgänglighetsrådet sammanträde.. Anne-Marie Löveneke berättade att vi fått flyktingar från Ukrania till vår kommun. Efter informationen fortsatte underhållning med Robin som bl a annat framförde Anthem ur Chess med bravur. Mötet avslutdes med tack till kökspersonalen och lottdragning.