Förening Östmark

Bli medlem

Vi ser gärna att ännu fler blir medlemmar hos oss! Då kan vi utveckla vårt aktivitetsutbud och vår gemenskap ytterligare.

Livet som pensionär ska vara roligt och utvecklande - och vi vill vara en del i det!

Personer framför träd

Här hos oss i PRO Östmark hittar du nya vänner och ett utbud av aktiviteter och förmåner som gör livet som pensionär roligt och utvecklande. Vi har aktiviteter som passar både den yngre och äldre pensionären. Även du som är sjukpensionär eller förtidspensionär är såklart lika varmt välkommen!
Som medlem stöder du också PRO:s arbete med att göra samhället bättre för oss pensionärer.

Vi önskar också att du som medlem gärna kommer med förslag på vad just DU vill göra tillsammans med oss övriga här i PRO Östmark.
Har du något önskemål om en aktivitet, en kurs/utbildning, en studiecirkel mm - hör då av dig till oss och berätta detta!
Under fliken Kontakta oss Öppnas i nytt fönster. ovan finner du våra kontaktuppgifter.

Bil medlem här!

I PRO-medlemskapet ingår en mängd förmåner, till exempel medlemstidning, fri datasupport och fördelaktiga försäkringar. Utöver det har PRO dessutom tagit fram förmånspaketet PRO Mervärde där det finns många bra rabatter och erbjudanden bara för dig som är medlem!

Läs mer om PRO Mervärde. Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Om du har några frågor angående medlemskap eller vill ha hjälp med din medlemsansökan - hör då av dig direkt till vår medlemsansvariga:
Eva Höglund, tfn 070-696 37 50 eller via mail till: ostmark@pro.se