Förening Nyed

Personer framför träd

Årsmöte 2020

Årsmöte tisdagen den 11 februari kl 14.00,
Drygt 60 medlemmar deltog i årsmötesförhandlingarna. Distr.ordf. Lisbeth Staaf-Igelström och sekr. Elisabeth Karlsson höll i mötet.
Ordf. Bettan Svensson hälsade välkommen och öppnade mötet. Lisbeth Blomqvist höll i parentationen med att tända ett ljus över de som lämnat oss, läste en dikt och utlyste en tyst minut.
Efter att förhandlingarna med val avslutats blev det prisutdelning till Nyeds Boulemästare som 2019 blev Lars Nilsson.
Lisbeth "Bettan" Svensson tackade för förtroendet att leda PRO-Nyed 2 år till och överlämnade blommor till mötesordf. och sekr. Stig Reinestrand avgick som ledamot i styrelsen och avtackades med en orkidé.
Därefter bjöds på kaffe med semla och underhållning av Nils Gunnarz.
Information om nya styrelsen samt kommiteér kommer att finnas här på hemsidan och Facebook inom kort.
Väl mött till ett nytt verksamhetsår 2020/Styrelsen

Bilder från årsmötet finns HÄR Länk till annan webbplats. (Foto Bo Pedersen)

Upptäck mer inom PRO Riks.

Hitta fler aktiviteter och erbjudanden på riksnivå

Personer framför träd

Puff 1