Förening Hammarö

After Dark + Cinderella 16/3 -23

2 dagars resa med AfterDark o Cinderella!

Foto: Monica Ohlin

Hej!
Vill bara påminna er om den planerade resan 16/3 (Se bif.fil samt infon nedan!)

Nästa vecka kommer vi att lägga ut kvarvarande platser till fler föreningar i Värmland samt SPF, så passa på att anmäla er i tid! Sista anmälan är den 3/2.

Mvh

Monica/ PRO Resor

Hej o god fortsättning!
Såhär i början av det nya året, har vi nöjet att presentera en 2-dagars resa med After Dark på Vasateatern!
Det är en specialföreställning, som håller på mellan kl 12 -16 o vi har preliminär-bokat 35 biljetter. Vi åker med Charterbuss!
Vi äter en 3 rätters meny under föreställningen (meny: se bif. fil) o sen åker bussarna direkt ner till VikingLine´s Cinderella.
Priset för resan är 2095 kr o då ingår Buss (från Cleve vid 35 pers,), garderobsavg., show-biljett, 3-rätters meny (exkl.dryck) o del i insides dubbelhytt

All information finns i bifogat produktblad.

Tänk på att boka tillägg för ev. annan hytt, samt mat ombord på båten, redan vid anmälan!! (Eftersom vi äter en 3-rätters under föreställningen så har vi inte lagt in nån mat på båten, utan var o en får göra det som tillägg. Även frukost och/eller brunch är tillval)

Som vanligt är det ”först till kvarn….” som gäller, men senast 3/2-23!

Anmälan görs gärna med vändande mail (tänk på ev. tillägg), eller ring Monica 070-2644857.

Väl mött på resan!

Monica /PRO Resor