Förening Hammarö

Sommarkryss Cinderella 31 aug -22 OBS! Ny info läs nedan!

Skärgårdskryssning med Cinderella. Vi har fortfarande platser kvar!

Hej!
Vi har fortfarande platser kvar till vår Sensommarkryss med Viking´s Cinderella 31/8!
Nu är det fritt fram att boka sig utan att vara PRO-medlem, så ta gärna med era vänner på en härlig resa med god mat o dryck!

Anmälan, se nedan eller i produktbladet! Senast 1/8!
Resekommittén/Monica

Hej !
Nu kan vi erbjuda er en härlig sommarkryss med Cinderella till ett jättebra pris, 748 kr (Se bif.fil)
Då ingår Egen buss från Clevegården (vid minst 35 pers), Kryssning, Del i insides 2-bäddshytt, Buffé på kvällen (sittning kl 19), samt Brunch dag 2 (kl 11,30).
Övriga tillägg finns i ”Resefaktarutan”.
Anmälan göres med vändande mail, eller tel: 070-2644857 (Monica), senast 1/8!
Som vanligt gäller ”först till kvarn….”
Exakta avgångstider o påstigningsplatser kommer att stå i era resebevis/faktura, som kommer från Charterbuss så småningom.
Eftersom detta är en ”Minireseträff” så kommer Viking/Charterbuss att ha en liten presentation av kommande resor under dag 2, för dom som är intresserade.
Ser fram emot en härlig sensommarkryss på Östersjön!
Resekommittén PRO Hammarö/Monica