Förening Hammarö

Teaterresa &Birkakryssning 27-28 okt 2019

2 dagars resa med teater och kryssning.

häxorna

Nu har vi lyckats få tag på biljetter till Häxorna i Eastwick med PETER JÖBACK i huvudrollen!!! (se bif. Fil). Vad som ingår o ev. tillägg står i produktbladet. Priset är 1880 kr

Resan bygger på samma koncept som dom senaste 2 teaterresorna, med den skillnaden att vi nu åker med GRUPPRESOR o kryssningen sker med BIRKA Cruises.

Vi har max 49 biljetter så det gäller att ”hänga på låset….”. (Den förra teaterresan tog slut på en dryg vecka, o alla som ville, kom inte med!)

Bussbolaget vill ha besked senast 20/5, för en 1:a avstämning, eftersom det är ett väldigt tryck på biljetterna!

Bokning sker via vändande mail, via tel 054-513577 eller Monica 070-2644857. Det går också bra att komma in på exp. månd-torsd 10-12.

Läs mer Word, 14.8 kB.

Birka fartyg