Förening Järnskog

Bingosidan

Här kan du berätta om din förening eller verksamhet.

Personer framför träd
Bingo 7 mars
Bingo 7 mars.

den 7 mars hade vi ovanligt många deltagare på Bingon. Vi var 30medlemmar som prövade lyckan. Efter första omgången var det kaffe, goda smörgåsar och kakor. Seda såldes åror och hölls dragning och vinstutdelning. Bingospelet fortsatte och det var en mycket trevlig eftermiddag.

Bingospelet 7 mars.

I dag hade vi ovanligt många deltagare på bingon, vi var 30 medlemmar som spelade bingo och efter första omgången vankades det kaffe och kakor som smakade gott, det såldes åror och vinsterna lottades ut, många vann. Sedan fortsatt bingospel, en mycket trevlig eftermiddag.

Bingon 7 mars

7 mars blev en lyckad eftermiddag, 30 medlemmar spelade, drack kaffe åt goda smörgåsar och kakor, köpte åror och umgicks.

bingo

Bingospel på Torsdagar kl 14.00 på Fritidsgården.
2 maj
13 juni kl 14.00 på hembygdsgården
1 augusti
5 september
3 oktober
7 november

Den 7 mars hade vi ovanligt många deltagare på bingon, vi var 30 medlemmar som spelade bingo och efter första omgången vankades det kaffe och kakor som smakade gott, det såldes åror och vinsterna lottades ut, många vann. Sedan fortsatt bingospel, en mycket trevlig eftermiddag.

4 april var dags för bingo igen och 28 medlemmar varav en ny, samlades för att spela, dricka kaffe och umgås med varandra, det var en trevlig eftermiddag medan det snöade utanför, ett trevligt sätt att täffas och umgås.