Förening Arvika

RESOR och EVENT

Vid anmälan till våra Resor och Event gäller att man är medlem i PRO Arvika eller Sekundär medlem i Arvika (har sitt huvudsakliga medlemskap i en annan PRO förening).

Ansvariga:

Jonas Karlsson informerar om resor och event. Jonas är den som tar emot anmälan och finns med som reseledare. Till Jonas vänder man sig också vid ev. avbokning eller om man vill stå på återbudslistan.

Jonas: 070 921 43 23 jonas.sanojc@gmail.com

Ulrika Karlsson fungerar bl.a. som reseledare och skriver reportage.

Ulrika: 070 591 77 36 ulrika.ita@gmail.com

VID ANMÄLAN: TEXTA TYDLIGT med VERSALER / NAMN-MOBILNR.

Ange om ni har någon form av: Allergier, Gluten, Laktos, Skaldjur, Fisk, Nötter mm. eller behov av handikapprum samt om ni har rullator.

VID BETALNING: Namn + PRO/Resa-Event Bankgiro, Swish alt. Kontant, beroende på arrangör.

TÄNK ALLTID PÅ:

• Försäkringskassa/EU Sjukförsäkringskort
  • Mediciner – Recept – Läkare
  • Bank/Spärr/Kontakt
  • ID Handlingar/Körkort
  • Försäkringsbolag/Kontakt
  • Hemförsäkring/Avbeställning/Reseskydd
  • Viktiga tel.nr, Betalkort mm

Olycksfallsförsäkring som ENDAST gäller vid PRO Arvikas anordnade arrangemang:

Alla PRO medlemmar har en olycksfallsförsäkring, genom Folksam, som gäller vid plötslig oförutsedd händelse till och från våra träffar, aktiviteter samt våra resor och event.

I övrigt gäller Privat Olycksfallsförsäkring