Förening Hållnäs
Sjöbodar. regnbåge

Foto: A-L F

Välkommen till PRO Hållnäs

Hållnäs är en levande landsbygd med drygt tusen invånare, varav c:a187 är medlemmar i PRO Hållnäs .

Hållnäshalvön är ganska stor och glest befolkad. Vi är därför den lilla föreningen med en stor gemenskap. Vi är politiskt oberoende och inom PRO Hållnäs finns medlemmar med olika politiska uppfattningar. Vi vill medverka till goda möten mellan människor oavsett kultur, ålder eller ursprung. Det gör vi i form av olika aktiviteter såsom studieverksamhet, friskvård och kulturell verksamhet. Ditt medlemskap ger dig möjligheten att utveckla dig själv tillsammans med andra. Oavsett om du vill lära dig nya saker, fördjupa dina kunskaper, påverka politiken, resa eller motionera så blir det bättre och roligare ihop med andra.