Förening Trögd

Torsvi

Medlemsmöte varje månad sker vanligtvis på Tallgården i Grillby

På medlemsmötena träffas vanligtvis ett 30-tal medlemmar för umgänge och information ett par timmar. Fika med smörgås och ibland något extra serveras till en kostnad av 40-50 kr. Lotteri varje gång. Föredrag och underhållning förekommer då och då. Vanligtvis träffas vi i samlingssalen på Tallgården i Grillby men ibland nyttjas andra lokaler t ex Villberga församlingshem eller Boglösa bygdegård. Är du ny medlem eller funderar på att bli medlem kontakta gärna Lillemor Erixon tel 070 604 60 76 så får du mer information.

Förutom månadsmöten träffas medlemmar för att spela boule, prommenera eller studera i cirkel. Före pandemin gjordes resor och föreningen hoppas komma igång med det igen. Den första resan blir båtresa i maj med Eckerölinjen.