Förening Blidö

Här kanH dueberäentta om föreningens verksamhet & historia.

Text

Vad är PRO? PRO är en vital organisation för alla Sveriges pensionärer. PRO driver rakryggat pensionärernas intressen och erbjuder medlemmarna en mötesplats för gemenskap, personlig utveckling, glädje och hälsa.

Läs mer om PRO >> Länk till annan webbplats.

PROpensionätet Vill du vara med i vår mötesplats på internet, PROpensionätet? Där diskuteras allt mellan himmel och jord. Titta in på fliken ovan, där du också kan anmäla dig.

Senaste nytt Senaste nytt från PRO centralt hittar du alltid på www.pro.se. Där kan du även läsa mycket mer om PRO och vad vi gör. Länk till annan webbplats.

Kontaktuppgifter PRO Stockholms län, Box 7016, 121 07 Stockholm/Globen Besöksadress: Renathvägen 2 Johanneshov E-post: info@stockholm.pro.se Telefon: 08-411 04 55 Fax: 08-411 04 75