Förening Ekerö

Kooom din förening eller verksamK

Kommunala pensionärsrådet, KPR, består av representanter för PRO Ekerö, PRO Färingsö, SPF Mälaröarna samt företrädare för de politiska partierna i kommunen.

PRO Ekerö representeras av Ingrid Leander och Kerstin Samuelsson.

KPR sammanträder fyra gånger per år. Extra sammanträde kan hållas om särskilda skäl föreligger.

Nästa sammanträde är den 24 maj 2024. Till det mötet är Fredrik Ohls, ordförande för samhällsbyggnadsnämnden inbjuden. Temat för mötet är stadsbyggnad.

Ingrid och Kerstin tar gärna emot frågor och synpunkter att ta upp i KPR. Hör av dig när vi träffas på månads- eller tisdagsklubbsmöten eller om du träffar oss i andra sammanhang. Det går också bra att ringa eller skicka e-post. Ingrid nås på mobil 0735 29 03 18, e-post ingrid .leander@hotmail.com Kerstin nås på mobil0709 709+ 858, e-post kerstin.samuelsson@laketrading.se

Om du klickar på nedanstående länk kommer du till minnesanteckningarna från senaste KPR-mötet.

Minnesanteckningar Länk till annan webbplats.

ommuKommunalahet.KPKPR