Förening Torestorp-Älekulla

Lokala förmåner

Här hittar du du ett brett utbud av förmåner.

Folk på cafée

I ditt medlemskap ingår en del förmåner som du hittar här nedan.

Lokala förmåner:

Vill du spontanträffa andra PRO:are? Välkomna till Centralcaféet i Fritsla torsdagar kl 14-16. Vid uppvisandet av medlemskortet får du 5% på allt, även i blomsterbutiken. Passa på att lära känna andra PRO:are under trevliga former.

Det här får du som medlem i PRO

Bli en del av gemenskapen med cirka 330 000 medlemmar. Ta del av ett brett utbud av aktiviteter över hela Sverige. I medlemskapet ingår också en mängd förmåner.

- Förmånliga rabatter för dig som medlem.

- 8 nummer av PRO pensionären

Som medlem får du Sveriges största tidning för pensionärer - PROpensionären!

- Studera på Gysinge Herrgård

Kanske är det nu det är dags att gå den där skrivarkursen, bättra på engelskan eller slipa ordentligt på golftekniken? På PRO:s egen folkhögskola på Gysinge herrgård är alla kurser avgiftsfria för dig som är medlem.

- Kostnadsfri datasupport bara för medlemmar

Som medlem har du tillgång till PRO:s egen datasupport. Supporten är öppen varje vardag kl. 8 - 18 och är helt kostnadsfri. Tel 0771-171 171

- Rabatt på utlandsresor

PROmedlemsresor är PRO:s egen resebyrå. I vårt utbud finns resor som passar olika intressen och plånböcker, med allt från aktiva resor till solsemestrar.

- Trygghet och gemenskap

För att ge dig som ny medlem en bra start har PRO särskilda kontaktombud som ser till att alla trivs, kommer in i gemenskapen och får göra sina röster hörda.

- Förmånliga försäkringar

Genom PRO Försäkringar kan du som medlem teckna fem olika försäkringar som är skräddarsydda efter dina förutsättningar och önskemål.