Förening Bollebygd

Gymmet

Här kan du berätta om din förening eller verksamhet.

Personer framför träd

ÅRSMÖTE

PRO, SPF Seniorerna Gymförening

Gymmet har fått 30.000 kr till ett nytt löpband. Bra jobbat av ordförande Bernt Segerfelt

Gymmet Bollegården
Från den 1 december tas ingen depositionsavgift ut längre.För att hämta ut ett kort till gymmet gäller bokade besök. Gymkortet måste användas vid en kortläsare vid entrèn minst en gång/maånaden annars låsre sig kortet och man behöver då boka en tid för att komma och låsa upp kortet igen.

För att lämna tillbaka ett gymkort som har hämtats ut utan depositionsavgift krävs inget bokat besök utan man kan lägga kortet i en brevläda som finns utanför mitt kontor. Brevlådan är märkt: "Kort tillAllrummet" För att lämna tillbaka ett gymkort som man betalt depositionsavgift för så bokas tid för det. För att få tillbaks sin depositionsavgift så bokas tid.

Gymkortet hämtas ut på Bollegården hos Camilla ArvidssonFör att boka tid mailar man antingen till salto@bollebygd.se alternativet ringer/smsar till Camilla Arvidsson på telefonnummer 0734-647431