Förening Stallarholmen

Medlemsinformation

Som medlem i PRO kan du träffa nya vänner, få nya upplevelser och kunskaper och delta i ett stort utbud av olika aktiviteter. Samtidigt stöder du PROs påverkansarbete för pensionärernas villkor i samhället. Du får dessutom tidningen PROpensionären som utkommer 9 gånger per år och många andra medlemsförmåner.

Alla som uppbär någon form av pension kan bli medlemmar i PRO. Det gäller ålderspension, sjukersättning (tidigare benämnd förtidspension), avtalspension, änkepension, efterlevnadspension. Dessutom kan den som själv inte är pensionär men som har maka, make eller sambo med PRO-medlemsskap bli medlem i PRO.

Medlemsavgiften för 2024 är 310 kronor.

I medlemsavgiften ingår också en olycksfallsförsäkring som gäller vid PRO-arrangemang eller när man är på väg till eller ifrån ett PRO-arrangemang.

Som medlem kan du delta i alla föreningsaktiviteter och studera med PRO-rabatt vid PRO´s Folkhögskola i Gysinge.

Genom att anmäla dig som medlem accepterar du att ingå i PROs centrala databaserade medlemsregister. Det används av PRO internt och säljs inte vidare till andra.

Välkommen till oss i Stallarholmens PRO-förening

Vill du ha en social och trevlig gemenskap i en pigg och uppskattad förening, kom då till oss.
Vi håller till i Gula Industrihuset där vi har olika aktiviteter samt möten/träffar m.m.
Föreningen har i dag 118 medlemmar.

KOM MED DU OCKSÅ