Förening Oxelösund

211122 Julbordskryssning

I år är PRO Sörmlands julbordsresa på Cinderella uppdelat på tre olika datum och PRO Oxelösund var först ut den 22-23 nov tillsammans med PRO Nyköping. Vi var 40 pers som förväntansfullt såg fram emot denna sjötur. Inga långa köer vid maten och vi blev tilldelade det vi önskade av personalen. Julbordet var även i år komponerat av Svenska Kocklandslaget och som vanligt välsmakande. På båten fanns mycket förströelse som dans till Casanova i nattklubben, julshow av Bröderna Rognedahl och Nina Söderquist, musik i pianobaren och trubadur i puben. Det rådde ingen brist på nöjen. Nästa dag serverades brunch som var nytt för i år och som uppskattades av alla. Vid ankomsten till Stockholm väntade buss från Taxi Nyköping-Oxelösund på oss. Tack Ebbe för en säker körning. Alla var mycket nöjda med resan och hela arrangemanget.

Vid pennan Karin Y

Matsalsbild