Förening Oxelösund

Höstmöte

Foto:Ihrene Blom

Ordförande Mayvor Lundberg hälsade alla välkomna, speciellt till fyra nya medlemmar.

Det började med underhållning av Carl Töllborg som sjöng och spelade så vi fick lite föraning av julen. Tre par blev tilldelade att spela upp en liten sketch av Werner & Werner om julskinkan som rymt. Efter applåderna var det dags för sedvanliga förhandlingar. Dagny Persson informerade om medlemsstatistiken. Uttagning till Veteranvetartävlingen 2023. Representanter från Oxelösund blev Maude Wiberg, Stig Forss och Birger Svensson. Ersättare är Gun Karlsson och Maj Hjort. Tack till Marianne, Laila och Greta som ordnat med smörgåsar och kaffe. Lottdragning på kaffebiljetterna och hantverksgruppens ringlotteri. Mayvor tackade för visat intresse och avslutade höstmötet.