Förening Tystberga

20230310

Här kan du berätta om din förening eller verksamhet.

K-G och Irene underhöll oss på Årsmötet.

PRO TYSTBERGA

Fredagen den 10 mars höll föreningen årsmöte. Ordförande Ulla Tulldahl hälsade alla välkomna och förklarade mötet öppnat. Parentation hölls för de medlemmar som avlidit under året och en tyst minut hölls. Att leda årsmötet valdes Inger Jonasson Sjödin till ordförande och Monika Karlsson till sekreterare. Efter sedvanliga årsmötesförhandlingar avtackades Leif, Hans och Berit för sina uppdrag i föreningen. Inger och Monika avtackades också med varsin blomma. Underhållning blev det också med K-G och Irene som spelade och sjöng för oss. Föreningen bjöd på smörgåstårta från Orangeriet och till kaffet godiskakor son sponsrats av Coop. Vi avslutade med lotter som sålts. Nästa gång vi ses blir på Bingon.