Förening Skiftinge

Ordförandebrev

Hej alla medlemmar!

Vi i styrelsen saknar de medlemmar som aldrig kommer på våra trivselträffar och medlemsmöten.

Vi vore tacksamma om Ni kunde tala om för oss vad vi ska göra för att Ni ska tycka att det är mödan värt att gå hemifrån och träffa andra.

Vi i styrelsen är till för alla medlemmar och får vi tips på bra och trevlig verksamhet ska vi naturligtvis försöka leva upp till ERA önskemål.

Vi vänder oss också till Er som inte är medlemmar med frågor, varför Ni inte är med och vad vill Ni att vi ska göra för att Ni ska gå med.

Ni kanske tycker att vi är tråkiga gamlingar och det är vi och vad vi behöver är Nytt och livskraftigt blod.

Kom och var med, börja med att gå på en trivselträff med underhållning och se hur vi har det.

Styrelsen önskar också att alla som har en mailadress meddelar oss den för det ger oss möjlighet att snabbt få ut information.

.