Förening Hällbybrunn

PRO Hällbybrunn

PRO är en intresseorganisation för Sveriges pensionärer. PRO är en självständig, partipolitiskt och religiöst obunden organisation.
Vår styrka är alla de medlemmar som aktivt deltar i föreningsmötena och därmed hjälper till att föra verksamheten framåt.
PRO Hällbybrunn bildades 25 april 1967. Vi är förnärvarande ca 130 medlemmar i föreningen.
Du som är pensionär är välkommen att dela vår gemenskap i PRO Hällbybrunn. Som medlem påverkar Du också verksamheten och kan själv ta initiativ till nya aktiviteter utifrån dina intressen. Våra populära Trivselträffar tredje torsdagen i månaden i samma lokaler som HBIF vid Skogsvallen. Där erbjuds förtäring, bra underhållning, lotterier och trivsam gemenskap. Vill Du veta mer kontakta oss på E-post: hallbybrunn@pro.se. Du kan även kontakta någon i styrelsen Telnr hitta du under fliken "Kontata oss."