Distrikt Södermanland
Kategorier:
Publicerad:

Prisutdelning i PRO Flen 22 januari

Under högtidliga former med PRO riks ordförande Åsa Lindestam som gäst fick PRO Flen motta priset som Södermanlands bästa medlemsvärvare.

Ordförande Lars Carnesten tar emot priset på 10 000 kr av Inga-Lill Widlund som är sammankallande i distriktets aktivitetskommitte. Kommitten har till uppdrag att inspirera och hjälpa föreningarna med medlemsvärvarfrågor och medlemsvårdsfrågor. Det är frågor som Riks prioriterar, tillvägagångssätten kan variera och ett sätt att hålla frågan levande i föreningsarbetet är att ha den som en stående punkt vid varje styrelsemöte. Förslaget kommer från en av arbetsgrupperna i medlems- projektet Raketen.

Vill du ha kontakt med någon i Distriktets aktivitetskommitte för synpunkter eller frågor
tryck här.

Text: Laila Rothmaier