Förening Falköping
Bild från Ålleberg

Bild tagen från Ålleberg mot Falköping

Om oss

PRO är en intresseorganisation för Sveriges pensionärer som är politiskt obunden och till religiösa samfund och nykterhetsorganisationer neutral.

Falköpings PRO-förening bildades 1943 och har ca. 500 medlemmar.
Med erfarenhet och nya idéer har vår förening ett programutbud som kan intressera flertalet pensionärer.

Hos oss kan Du delta i en berikande gemenskap i en stor kamratkrets, ett flertal aktiviteter som månadsmöten med servering och underhållning, resor, bingo, studiecirklar, internationell seniordans, boule och andra friskvårdsaktiviteter.

Som medlem bidrar Du till att PRO ges större styrka att påverka pensionärernas intressen i samhället.

Vi tror att PRO är bra för dig och Du behövs för PRO.

Som medlem har Du möjligheter teckna förmånlig PRO försäkringar.

Du har också tillgång till kostnadsfri IT-support och andra medlemsförmåner.

Medlemsavgiften för 2023 är 280 kr per år. I medlemsavgiften ingår medlemsförmåner och vår medlemstidning ”PRO Pensionären” som utkommer med åtta nummer per år.

Exp: Bangatan 14 521 43 Falköping
Tel. 010-424 71 66
E-post: falkoping@pro.se

Vi har öppet för besök på vår expedition alla tisdagar mellan kl.10.00-12.00.
VÄLKOMNA!