Förening Örkelljunga

Medlemsförmåner

Här hittar du trevligt umgänge och ett brett utbud av aktiviteter och förmåner som gör livet som pensionär roligt och utvecklande.

Man tittar ut mot skogsglänta

Bli en del av gemenskapen med cirka 330 000 medlemmar. Ta del av ett brett utbud av aktiviteter över hela Sverige. I medlemskapet ingår också en mängd förmåner.

Medlemsförmåner hos Fonus

Länk till Fonus sida om medlemsförmåner. Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.
Länk vita Arkivet Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

• 500 kronor prisavdrag vid beställning av begravning hos Fonus, eller 750 kronor prisavdrag om det finns ett digitalt registrerat
    Vita Arkiv för den avlidna.
  • 2 000 kronor prisavdrag vid beställning av gravsten för minst
    14 000 kronor från våra två största leverantörer: Löbe Granit och Edurus.
    Prisavdraget gäller enbart sten, exklusive tillval och frakt samt monteringskostnad.
  • 20 % rabatt på priset för alla produkter och tjänster hos Familjens Jurist.

Förmånerna gäller vid beställning av begravning för medlemmar samt deras make/maka, sambo, barn, barnbarn, syskon, förälder, svärförälder samt mor- och farförälder.
    Förmånerna aktiveras online före beställning hos Fonus eller Familjens Jurist. Du fyller i ett webbformulär där du anger kontor/ort som du önskar kontakt med, medlemsorganisation och dina kontaktuppgifter.

Det här får du som medlem i PRO

Bli en del av gemenskapen med cirka 270 000 medlemmar. Ta del av ett brett utbud av aktiviteter över hela Sverige. I medlemskapet ingår också en mängd förmåner.

- 8 nummer av PRO pensionären

Som medlem får du Sveriges största tidning för pensionärer - PROpensionären!

- PRO Folkhögskola Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Kanske är det nu det är dags att gå den där skrivarkursen, bättra på engelskan eller slipa ordentligt på golftekniken?

- Kostnadsfri datasupport bara för medlemmar

Som medlem har du tillgång till PRO:s egen datasupport. Supporten är öppen varje vardag kl. 8 - 18 och är helt kostnadsfri. Kontakt: 0771-171 171

- Rabatt på utlandsresor Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

PROmedlemsresor är PRO:s egen resebyrå. I vårt utbud finns resor som passar olika intressen och plånböcker, med allt från aktiva resor till solsemestrar.

- Förmånliga försäkringar

Genom PRO Försäkringar kan du som medlem teckna fem olika försäkringar som är skräddarsydda efter dina förutsättningar och önskemål.