Förening Konsulten

PRO Konsulten är en liten förening vilket skapar närhet och möjlighet för inflytande och påverkan. Har du tankar kring olika aktiviteter eller andra frågor som kommer medlemmarna till gagn får du gärna höra av dig till någon i styrelsen, likaså om du är intresserad av att vara en del av styrelsen.

Föreningen har aktiviteter med olika inriktning och bevakar samhällsfrågorna ur ett seniorperspektiv.Föreningen skapar förutsättningar för gemenskap genom aktiviteter som tex friskvård, resor, kultur och samkväm för gemenskap och trevnad samt boule som är en stor aktivitet inom föreningen. PRO Konsulten är ocskså medlemmar i Malmö Boule Allians.

Deltagarförsäkring

Som medlem i PRO är du olycksfallsförsäkrad när du deltar i olika aktiviteter och resor, samt till och från en aktivitet. Försäkringen ingår fritt i ditt medlemskap och ska inte förväxlas med den priva olycksfallsförsäkringen som du tecknad. I vissa fall tex för ersättning av men så utgår ersättning från mer än en försäkring.

Vid anmälan av personskade ring Folksam 0771-950 950 och ange gruppförsäkring K 63465