Förening Husie

Stora salen på Porslinsgatan

Då vi inte längre har någon föreningslokal kan ni nå ledamöter i styrelsen per telefon första onsdagen i februari (Birgitta Hultgren), mars (Britt-Marie Rylander) och april (Jonas Jacobsson) mellan klockan 10.00 och klockan 12.00. Telefonnummer till styrelsen finns under fliken styrelsen

Vi nyttjar numera PRO Samorganisation för våra styrelsemöten.

Postadressen till föreningen är
PRO Husie c/o PRO Sam
Porslinsgatan 3 , 3 vån
211 32 Malmö

Kassör Jonas Jacobsson nås på tel. 0760-341933 och e-post: husie@pro.se Årsavgiften i PRO-Husie för år 2023 är 310 kronor och betalas genom central uppbörd. Inbetalningsavi kommer från PRO:s riksorganisation.

Övriga inbetalningar, till exempel resor, sker till PRO-Husies bankgiro 5599 - 1079 eller Swish 123 538 13 71.

Logga ABF + Skådebanan

Vi samarbetar med

PRO, Pensionärernas Riksorganisation, bevakar pensionärernas intressen och är partipolitiskt obundet och religiöst neutralt.