Förening Brandkåren

Information om inställda arangemang.

Vi följer utvecklingen och informationen om Covid - 19 som ges av våra myndigheter och har därför tagit beslut att ställa in våra arrangemang tills vidare, vi får mer besked efter den 4 Okt 2021 av R - Syd. ( se nedan)

då vi PRO - medlemmar tillhör riskgruppen. enligt folkhäsomyndigheten.

När det gäller våra veckoaktiviteter så åter kommer vi med detta. Onsdags träffarna, samt friskvården på Station Hyllie - Jägersro.

Glädjande nog så har vi än så länge inte fått veta att någon är smittad i vår medlemsskara eller i vår närhet ,och vi vill därför gärna hjälpa till att det så förblir. Rekommendationen är att man ska hålla sig på 1 m avstånd, nysa/hosta i armvecket, inte ta i hand när man hälsar och tvätta händerna ofta.

PRO hemsida uppdateras allt eftersom det händer något. www.pro.se

Du som inte har tillgång till en dator har kanske någon i din närhet som kan hjälpa dig med information på PRO - riks hemsida . Eller www.pro.se/skane

Med vänliga hälsningar Styrelsen. Malmö 2021 - 08 - 05.