Förening Härslöv

PRO Härslöv har nu haft sin andra medlemsträff 2021, inne i det uppfräschade Folkets Hus. Tisdagen den 14 september kom Senior Shop från Helsingborg och visade sina kläder för hösten/vintern. Våra egna medlemmar, Maiken Bengtsson, Gittan Stanley, Kerstin Jönsson, Henry Olsson och Nisse Nilsson agerade mannekänger med den äran. Vi var ett 35-tal medlemmar som hade kommit dit. Efter visningen var det fritt fram att dyka in bland kläderna för att prova och göra inköp. Det var många plagg, som fann nya ägare. Så nu är PRO-Härslöv-medlemmarna väl rustade inför hösten/vintern.

SeniorShop hade skänkt ett par vinster till vårt lotteri samt hade vi även Presentkort från Tomatens Hus. Lotterna gick snabbt åt. Därefter skildes vi åt efter att ha haft en trevlig och givande eftermiddag.

Anita Svärdh