Förening Härslöv

City Gross-kvitton

Lämna dina kvitton senast tisdag 13 augusti 2024.

Lämna in City Gross - kvitton

Till våra medlemmar.

Hjälp styrelsen att samla kvitton från City Gross, Landskrona. Skriv upp summan och antal kvitton på en lapp, tillsammans med kvittona. Lämna dem till Kerstin Jönsson eller Elsie Andersson på någon av våra Medlemsträffar, då vi träffas på boulen eller på "Ingvars Lunch". Vi samlar in kvitton från City Gross perioden februari resp. augusti månad. Perioden februari 2024 är nu avslutad. Det blev kr 764:-, som vi fick i juni månad. Augusti månad 2023 blev kr 913:21, som vi fick i november. Dessa pengar kommer vi att använda i vår verksamhet, utflykter, föredragshållare etc.

Nu kan Du spara tills nästa period, som skall lämnas in senast tisdagen den 13 augusti 2024. Vi får 1 % på summan vi har samlat in kvitto för. . . . . .

Men vänta ej tills dess, utan du kan lämna in dem när som helst, då vi har våra sammankomster.

OBS: Gäller endast City Gross, Landskrona och endast innevarande år.