Förening Billesholm

Sammankomster

Planering för 2024

Sommarfest Lördagen den 3 Augusti kl. 15:00

Årets sommarfest firar vi på Smörgåsboden där vår egen Franske grillmästare ser till att vi får något knaprigt helgrillat på bordet.

Kostnaden för denna tillställning med tillbehör och underhållning blir 275 kr/pers.

Betalning som är lika med anmälan görs senast den 25 Juli med Swish till

no: 123 052 87 29 eller med Bg till no: 5594-7329

Välkomna med anmälan snarast! Antalet platser är begränsade.

Medlemsmöte Torsdagen den 22 Augsti kl. 14:00

Aktuell information om vår verksamhet -planering, ekonomisk redovisning mm. samt ev. en intressant föreläsare som tar upp ämnen som ligger oss nära till hjärtat. Som brukligt ordnas det kaffe med tilltugg, lotteri och glad samvaro till ett så gott som självkostnadspris av 40 kr.

Torsdagen den 17 Oktober:

Dags för årets smakupplevelse "Ärtsoppa med tillbehör" Samling i klubblokalen kl. 13:00 (Anmälan behövs)

Torsdagen den 21 November:

Dags att räkna mynten- Budgetmöte kl. 14:00

Fredagen den 13 December:

Skall vi försöka överträffa förra årets lillejul i klubblokalen med god mat/dryck och glatt sällskap. Vi drar igång kl. 16:00 (Anmälan behövs)

OBS:

Detaljer för anmälan och prisuppgifter för våra aktiviteter återkommer vi när aktiviteter i fråga närmar sig.

PS:

Det finns utrymme, om intresse finns, för flera aktiviteter under året. Tex.en sk. Oktoberfest/Bussresa/Dubbeltura/Teater mm. - Hör gärna av er.

Torsdagen den 20 Februari 2025:

Årsmöte i klubblokalen kl. 14:00

VÄLKOMNA!