Förening PRO Gryt-Valdemarsvik
Personer framför träd

Bild: Ordförande; Foto: Pixabay

Ordförande Jan Wendin informerar

Att det börjar bli ljusare undgår ingen och nu är det bara drygt två veckor till sommartid! Att EU inte kan bestämma sig om vi ska fortsätt hålla på och ändra tid två gånger om året, kånka fram och tillbaka med grillen eller vad det nu är man ska göra för att komma ihåg. Det slutar ju ändå bara med att man kommer för sent eller för tidigt till något! Ja ja, nog om det!

Nu ser vi framåt mot kommande aktiviteter både med utflykter och våra träffar. Inga utflykter klara ännu men det kommer förhoppningsvis!

Vi får roa oss själva när det tyvärr inte blir några allsångskvällar i år. / Janne

Inte Medlem - Bli Medlem

Prata med dina grannar. Ge dem ett exemplar av PRO-bladet. De kanske vill bli medlemmar och följa med på någon av våra aktiviteter. Vill du bli Medlem? Ring till Janne Wendin - 076-812 77 58, så berättar han hur du kommer med i vårt härliga gäng.