Förening PRO Gryt-Valdemarsvik
Personer framför träd

Bild: Homepage; Foto: Pixabay

Webbansvarig för PRO Gryt-Valdemarsvik's hemsida är Styrelsen och Webbredaktör är Johnny Uppman.

OBS!!! Viktigt dock, är att Ulf Westrup står till förfogande till vår nya WebbRedaktör Johnny Uppman. Ytterliggare information meddelas senare.

Om ni har synpunkter, idee'r eller om Hemsidan har uppenbara fel, så får ni gärna höra av er till denna e-mail adress: valdemarsvik@pro.se

Medlemmar som känner sig osäkra eller behöver hjälp med att komma in på hemsidan samt att ta del av den information som finns tillgängligt, går det bra att kontakta mig på mobilnr 070 267 4507 för en kort introduktion av vår hemsida.

Vi kan då träffas på en för Eder överenskommen tid på Biblioteket i Valdemarsvik där det finns 2st Datorer för publik användning.

Hjärtligt Välkomna att höra av Er.