Förening PRO Gryt-Valdemarsvik

Photo: Uffe Westrup; Title: Gubbträning Valdemarsvik

Hälsobruket i Valdemarsvik informerar

Kontaktperson: Ann-Sofie Zschaeck 070 832 6103

OBS!!! Hälsobruket är under försäljning och ny ägare kommer snart att presenteras. I övrigt fortsätter allt som vanligt enligt redan given information tills annat meddelas.

Hälsobruket i Valdemarsvik erbjuder anpassad grupptränning för Seniorer. Går under benämningen "Seniorpass" och är ett mycket omtyckt och populärt sätt att kunna träna tillsammans samt odla nya kontakter och framtida vänner.

Idag har Hälsobruket 5 st Senior grupper bestående av 12 st seniorer per grupp. Träningen sker i Hälsobrukets lokaler förlagda i Sjöhuset i Valdemarsvik.

Kontakta gärna Ann-Sofie Zschaeck för vidare information gällande: Medlemsskap, Tider, Priser etc.

Ytterliggare bra information finns på Hälsobrukets Hemsida Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster..

Varmt Välkomna

Hälsobruket i Valdemarsvik erbjuder Massage