Förening Johannelund
Kategorier:
Publicerad:

Ordföranden har ordet

Jag vill som ordförande i PRO Johannelund önska alla en skön och meningsfull sommar, vill samtidigt rikta ett stort tack till alla förtroendevalda som bidragit till genomförandet av vårens aktiviteter. Tack också till alla medlemmar som gjort våra välbesökta månadsmöten meningsfulla.

Hoppas att höstens aktiviteter fortsätter i samma anda. Vår uppgift är bland annat att hjälpa till med att bryta ensamheten vardagen för våra medlemmar. Vi har därför en Friskvårdsdag den 20 juli vid plaskdammen i Johannelund kl. 14.00 eftersom att ensamheten ligger nära till hands under semester tider.

De som inte tar semester är kriminella gängen som utför telefonbedrägeri mot främst pensionärer. Så var vaksamma om ni blir uppringda av någon som ni inte är säkra vem det är.

Vi tar nya tag i höst!

Lennart Johansson