Förening Johannelund

Gemenskap och aktiviteter
Publicerad:

Månadsmöte

PRO Johannelund hade den 17 aug månadsmöte, 72 medlemmar deltog och vi hälsade 14 nya medlemmar välkomna sedan förra mötet. Ordförande hälsade alla välkomna och ett speciellt välkommen till Andreas Hedenskog Vadstena som efter mötesförhandlingarna underhöll oss med sång och musik av högsta klass.
Mötesdeltagarna uppmanades att delta i politikerutfrågningen den 25 aug kl 18 i Equmeniakyrkan och om möjligt även deltaga i demonstrationståget från Borggården kl 16:30.
Flera rapporter lämnades bl.a av Curt Karlsson från PRO kongressen och av ordförande som berättade att vi nu är 458 medlemmar.
Efter underhållning, kaffestund och lotteridragning avslutade ordförande mötet och tackade alla för ett trevligt möte.

Ordförande Olof Johansson går igenom dagordningen

Andreas Hedenskog underhöll oss från tidigare dansbandet Casanovas