Förening Johannelund

Gemenskap och aktiviteter
Publicerad:

Månadsmöte

PRO Johannelund har haft medlemsmöte den 20 april med 96 deltagare, ordförande hälsade alla hjärtligt välkomna och speciellt välkommen till Per Nordén Fonus öst och Emil Vilsson Familjejuristen som informerade om frågor kring begravningar, framtidsfullmakt samt testamente.
Sedvanliga mötesförhandlingar med skrivelser och rapporter stod på dagordningen, mötesdeltagarna fick anmäla sig till Vårfesten den 18 maj och till bussresan till Visingsö den 3 maj.
Två nya medlemmar hälsades välkomna och föreningen har nu 456 medlemmar.
Valberedningen vädjade till mötesdeltagarna att inkomma med namn på kandidater till förtroende uppdrag inför nästa år.
Den vid årsmötet i feb. avgående ordförande Roland Johansson avtackades med present och blommor.
Efter kaffet blev det lotteridragning både på entrébiljetten och på lottringarna.
Mötet avslutades med att ordförande tackade för visat intresse och hälsade alla välkomna till Vårfesten den 18 maj.

Ordföranden hälsar alla välkomna till dagens PROträff

Några av alla som var med

Vår nya ordförande Olof Johansson avtackar Roland Johansson som varit PRO Johannelunds ordförande i 17 år med paket, blommor och mycket applåder, tack från oss alla

Roland tackar och berättar lite om sina år, hur viktigt det är att vara med att påverka och vara verksam i en trevlig förening