Förening Johannelund
Gemenskap och aktiviteter
Publicerad:

Notis i Corren

PRO Johannelund har startat upp sin verksamhet efter corona nedstängningen med en friskvårdsdag, där över 40 medlemmar som samlades i skuggan under träden vid plaskdammen i Johannelund. Vi började med att gå en Trim bingopromenad och sedan fikade vi ur medhavda kaffekorgar till musik av våra eminenta dragspelare. Ordförande Roland Johansson hälsade alla välkomna och informerade om kommande verksamheter samt uttryckte en förhoppning om att vi till hösten kan återgå till normal mötesverksamhet. Nästa friskvårdsdag är den 23 juni, även då med Trimbingo och den 8 juli är det grillfest på Emmalund. Innan mötet upplöstes tackade ordförande Friskvårdsansvariga för ett väl genomfört arrangemang även dragspelarna avtackades med en rungande applåd, slutligen uppmanades alla att gå in på vår hemsida www.pro.se/johannelund för att se hur verksamheten blir efter sommaren.

Text: Text: Olle Johansson