Förening Strålsnäs

Månadsmöte Mars

Årsmötet för Strålsnäs PRO hölls onsdag 6 mars kl 14 i Ingemarsgården. Det var 54 medlemmar som deltog. Lars-Olov Rickardsson valdes till ordförande för årsmötet. Vat till alla föreningens uppdrag genomfördes. Vi avtackade Lars-Olov Rickardsson som valt att avgå ur styrelsen efter att ha ställt upp under många år och haft flera olika uppdrag. Han tillsammans med fru Karin har varit två av stöttepelarna i matlaget och har även skött mycket i Lund. Vi hälsar nu Rose-Marie Andreasson välkommen till styrelsen och Göran Pettersson tar över i Lund tillsammans med Weine Frid. Vi välkomnar också Gullvig Börjesson och Birgitta Andersson att ingå i Kaffe/fest kommitté lag 2 tillsammans med Ingrid Ström. Vi blev bjudna på goda hembakade semlor som bakats av Yvonne Fors, Monica Varg och Ing-Marie Magnusson. Stort tack för den insatsen. Lillemor Persson hade tagit fram litet klurigheter att lösa under fikat.
Vi planerar att göra en dagsresa till Husqvarna 3 maj.

Lotteriansvariga håller i lotteriet