Förening Örebro City

Lunchgruppen

Varannan torsdag har du möjlighet att luncha tillsammans med andra medlemmar från PRO Örebro City.
Tanken är att vi ska prova på olika kök – mat från olika länder. Första träffen var i januari 2023. Sedan dess har vi besökt ett antal och fått några favoriter. Flera återstår att besöka. Kom gärna med förslag på restauranger som du besökt och är nöjd med eller restauranger du är nyfiken på.

Lunchgruppen träffas torsdagar, jämna veckor, klockan 13.00. Vissa lunchrestauranger har pensionärspris efter klockan 13.00. Antal deltagare har varierat mellan 6 – 30. Kom med de gånger du känner för. Ingen föranmälan.

På startsidan finns angivet vilken restaurang vi besöker nästa gång. Nedan ser du vilka restauranger vi kommer att besöka i höst. Om du trycker på länken ser du alla restauranger vi besökt hittills.
Besökta 2023 Pdf, 101.2 kB, öppnas i nytt fönster.
Besökta 2024, och planerade för hösten Pdf, 107.7 kB, öppnas i nytt fönster.