Förening Örebro City

Lunchgruppen

Varannan torsdag har du möjlighet att luncha tillsammans med andra medlemmar från PRO Örebro City.
Tanken är att vi ska prova på olika kök – mat från olika länder. Kom gärna med förslag på restauranger som du besökt och är nöjd med eller restauranger du är nyfiken på. Längst ner ser du en förteckning över restauranger vi besökt och kommer att besöka.

Första träffen var i januari 2023. Antal deltagare har varierat från 6 – 30 och tenderar att bli fler och fler. Hittills har vi inte haft något krav på anmälan men börjar vi bli uppåt 30 personer bör vi förvarna restaurangerna. Så anmäl dig gärna på: .orebro.city@pro.se . Då kan vi reservera bord, restaurangen blir förvarnad och vi får säkert både mer vällagad mat och bättre service.

På startsidan finns uppgift om var nästa restaurangbesök äger rum. Lunchgruppen träffas torsdagar, jämna veckor, klockan 13.00. Vissa lunchrestauranger har pensionärspris efter klockan 13.00.

Alla restauranger vi besökt 2023 och några kommande, kolla här Pdf, 99.8 kB, öppnas i nytt fönster.