Förening Nederluleå Södra
Utflykt till Alviks fäbodar

Om oss

Föreningens verksamhetsområde omfattar byarna söder om Luleälven förutom Bergnäset. Den verksamhet som bedrivs är studiecirklar, möten med förtäring och föreläsare eller underhållning, utflykter och friluftsdagar.

Då föreningen saknar en egen lokal, används tillgängliga lokaler framför allt i Måttsund och Alvik.

Föreningen ingår i Luleå PRO Samorganisation.

Viktiga telefonnummer

Nödnummer vid fara för liv, egendom och miljö

Sjukvårdsrådgivning på telefon

Polisens nummer vid icke-akuta händelser

Informationsnummer vid olyckor och kriser

Som medlem i PRO har du tillgång till kostnadsfri datasupport. Den är öppen vardagar 8 - 18. Ring 0771-171 171 .

Som medlem i PRO har du rabatt hos flera företag som även finns hos oss.

Läs mer om förmånerna! Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Fonus

Som medlem i vår förening, PRO Nederluleå Södra, har du möjlighet att i samband med beställning av anhörigs begravning genom Fonus erhålla rabatt på 500 kr, 2000 kr avdrag på priset för gravsten (för minst 14000 kr), 750 kr avdrag på första timmens rådgivning hos Familjens jurist. Gäller alla ärenden utom rättsskydd/rättshjälp.

Kontakta Fonus