Distrikt Norrbotten

KURSER /UTBILDNINGAR

PRO NORRBOTTENS UTBILDNINGSMODULER

" Fler i utbildning 2020

• PRO föreningar skickar en förfrågan till distriktet vad ni önskar för utbildningsmodul halv eller heldag till Er samorganisation/förening.
  • Vi tillandahåller utan kostnad kursledare och eventuella resor för ledarna för grönmarkerade kursmoduler. Övriga utbildningsmoduler enligt överrenskommelse.
  • Ni ordnar med inbjudan, lokal, eventuella resor och förtäring vid utbildningstillfället för deltagarna.
  • Vi jobbar utifrån våra utbildningsmoduler, har ni specifika önskemål så skräddarsyr vi en utbildning som passar Er samorganisation/förening.

UTBILDNINGSMODULER

Nyhet! Gott & Blandat utb. Vi presenterar nya stadgar/handlingsprogram, sedan går vi tillsammans med Er igenom nuläget i er förening/samorganisation (förtroendevalda, antal tillsatta poster, möten, aktiviteter, utbildningar, medlemsvård, värvning mm) och gör en inventering, planering och hur vi ska gå jobba vidare. Ta chansen att boka in en möjlighet till utveckling i er förening. Möjlighet att kombinera flera modulutbildningar. OBS! (Distriktet tar ingen avgift av föreningen för utbildningarna eller resan för grönmarkerade utbildningar)