Förening Vargön
Alva Svantesson, Rune Carlsson, Sune Hay i PRO Vargöns revy 2023. Foto: Christina Norlin Janson.

Kategorier:
Gemenskap och aktiviteter
Publicerad:

De gjorde det igen!!!

PRO-Vargöns stolthet presenterade revyn "Nygammalt"

Återigen en fantasifull och musikalisk revy från REVY-PRO-VARNA. Konferencier och nestor Rune Carlsson berättade att han och Gunbritt Johansson drog igång revyandet år 2014. Övriga medlemmar i revygänget heter: Alva Svantesson, Pelle Svensson, Leif Enorson, Monica Bredberg, Lars Enorson och Britt Alfredsson. Musik: Sune Hay, ljud: Lars Strömdahl.
Det är alltså tionde året i rad som man nu levererade en hel revy, trots visst "manfall" pga sjukdom i ensemblen. Stort tack till hela revygänget med ljud, ljus, kostym, musik samt även till gänget bakom och utanför scenen: kök, städ, entré, parkering med mera.

Text: Webbredaktör