Förening Vargön

Kategorier:
Gemenskap och aktiviteter
Publicerad:

Årsmötet onsdagen den 9 februari 2022 (klicka här för att se fler bilder)

Årsmöte onsdagen den 9 februari 2022

Mötet inleddes med att vice ordförande Sören Kjörnsberg hälsade alla välkomna. Därefter följde minne över medlemmar som gått bort under 2021, med diktläsning av Britt Alfredsson. Till ordförande för dagens möte valdes Elsie Axelsson och till sekreterare valdes Margareta Riksö. Sedvanliga årsmötesförhandlingar avhandlades. Avgående ordförande Hasse Johansson samt ledamot Maud Johansson avtackades för sitt gedigna arbete i föreningen. Till ny ordförande valdes Sören Kjörnsberg. Två nya ledamöter, Christina Norlin Janson och Berith Pettersson, valdes in i styrelsen. Det gjores val till olika kommitteér och aktiviteter. Leif Enorsson från Resekommittén informerade om aktuella resor.

I samband med att kaffe, smörgås och äpplekaka med vaniljsås serverades såldes trippelskrapslotter samt dragning på "Årorna"
Sören Kjörnsberg tackade alla deltagare för visat intress och avslutade mötet.

Text: Webbredaktör