Förening Vargön

Kategorier:
Gemenskap och aktiviteter
Publicerad:

Medlemsmötet den 12 januari 2022 (klicka här för att se fler bilder)

Årets första medlemsmöte hölls onsdagen den 12 januari 2022 kl 14:00-16:00

Vi hade månadsmöte den 12 januari med cirka 30 personer närvarande, men under rådande pandemi är det fullt förståligt. Vice ordförande Sören Kjörnsberg hälsade alla välkomna. Föreningen har fått två nya medlemmar. Sören informerade också om att källaren nu är nymålad, ljus och trevlig. Kassör Rosmarie Johansson informerade om att år 2021 visar ett underskott.
Vi gästades av Henrik Strömberg, sångare i dansbandet Scotts från Lidköping som stod för en uppskattad sångunderhållning.
"Åror" och trippelskrapslotter såldes. Efter dragning av "Årorna" tackade Sören Kjörnsberg alla för en trevlig eftermiddag och hälsade alla välkomna tillbaka på Öppet Hus den 2 februari. Kaffe och smörgås serverades till det facila priset av 20 kronor.

Text: Webbredaktör